Za obavljanje poslova iz samoupravnog djelokruga jedinica lokalne samouprave i poslova državne uprave prenijetih na jedinicu ustrojeni su upravni odjeli i službe.

Upravnim odjelima upravljaju pročelnici koje na temelju javnog natječaja imenuje Gradonačelnik.

Upravni Odjel za gospodarstvo

  • obavlja upravne poslove iz samoupravnog djelokruga Grada Bjelovara u svezi osiguranja uvjeta za razvitak gospodarskih djelatnosti od važnosti za Grad Bjelovar,
  • osigurava različite oblike potpore poduzetničkih aktivnosti,
  • obavlja imovinsko-pravne poslove za Grad Bjelovar i priprema prijedloge vezane za gospodarenje gradskom imovinom (zemljištem, stanovima, poslovnim prostorima),
  • obavlja poslove iz područja poljoprivrede,
  • poslove kontrole i unapređenja rada mjesnih odbora na području Grada Bjelovara,
  • poslove zaštite na radu, zaštite od požara i elementarnih nepogoda
  • druge poslove iz samoupravnog djelokruga grada koji su mu stavljeni u djelokrug zakonom, odnosno općim aktima Gradskog vijeća i gradonačelnika.

 

Za obavljanje imovinsko-pravnih poslove za Grad Bjelovar u okviru Upravnog odjela za gospodarstvo ustrojava se Odsjek za imovinsko-pravne poslove.

 

Upravni odjel za komunalne djelatnosti i uređenje prostora

  • obavlja poslove iz područja prostornog i urbanističkog planiranja, prostornog uređenja i gradnje, komunalnog gospodarstva, graditeljstva, prometa i veza,uređenja i održavanja naselja, vodoopskrbe i odvodnje, zaštite okoliša, geodetskih poslova,
  • priprema nacrte odluka iz nadležnosti Upravnog odjela,
  • vodi upravne i neupravne postupke iz nadležnosti odjela
  • druge poslove iz samoupravnog djelokruga Grada koji su mu stavljeni u djelokrug zakonom, odnosno općim aktima Gradskog vijeća i gradonačelnika.

 

Za obavljanje poslova naplate i prisilne naplate komunalnih i ostalih gradskih prihoda u okviru Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i uređenje prostora ustrojava se Odsjek za naplatu komunalnih i ostalih gradskih prihoda.

 

Upravni odjel za financije i javne prihode

  • obavlja poslove u svezi s Gradskim proračunom, prati ostvarivanje proračunskih prihoda i rashoda i izrađuje analize o kretanju prihoda i rashoda Grada Bjelovara, izrađuje nacrt proračuna, godišnjeg obračuna proračuna i izviješća o izvršenju proračuna Grada Bjelovara,
  • financijske i statističke izvještaje, evidenciju prihoda i obveza u analitičkoj evidenciji Grada,
  • izdaje naloge za plaćanja vezana za izvršenje proračuna Grada,
  • evidentira imovinu u analitičkoj evidenciji imovine, evidentira stanje, promjene potraživanja i obveza prihoda proračuna, rashoda i izdataka, te izvršenja proračuna u financijskom knjigovodstvu.
  • izrađuje nacrte odluka iz nadležnosti Upravnog odjela, vrši razrez i naplatu gradskih poreza, prireza i drugih prihoda iz stvarne nadležnosti Upravnog odjela i prisilnu naplatu svih gradskih prihoda,
  • obavlja poslove vezane uz obračun i isplatu plaća i naknada,
  • druge poslove iz nadležnosti Grada Bjelovara u području financija i javnih prihoda.

 

Upravni odjel za društvene djelatnosti

  • obavlja upravne i druge poslove iz samoupravnog djelokruga Grada u području:
    • brige o djeci predškolskog uzrasta,
    • odgoja i obrazovanja,
    • kulture,
    • športa,
    • tehničke kulture,
    • informiranja, zdravstva i socijalne skrbi,
    • civilne zaštite,
    • zaštite i spašavanja i vatrogastva
  • prati rad javnih ustanova osnovanih za te djelatnosti i udruga koje djeluju u tim oblastima u cilju usklađivanja njihovih programa i planova razvoja kojima se zadovoljavaju javne potrebe Grada Bjelovara,
  • obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u djelokrug zakonom, odnosno općim aktima Gradskog vijeća i aktima gradonačelnika.

 

Tajništvo

  • obavlja stručne i administrativne poslove službenog protokola i društvenih kontakata za potrebe gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika,
  • obavlja poslove organizacije, pripreme i obrade sjednica Gradskog vijeća, te njegovih radnih tijela, kada radna tijela sudjeluju u pripremi sjednica,
  • osigurava objavljivanje akata,
  • priprema i izrađuje nacrte akata iz svoje nadležnosti,
  • vodi poslove i evidencije iz oblasti rada i radnih odnosa za upravne odjele Grada,
  • obavlja informatičke poslove za Grad,
  • poslove ekonomata i održavanja prostorija,
  • poslove prijemne kancelarije, arhive i otpreme pošte,
  • druge poslove u skladu sa zakonom i drugim propisima.

 

Tajništvo ima status i položaj upravnog odjela.

Jedinica za unutarnju reviziju

  • neovisno i objektivno utvrđuje ostvarivanje cjelovitih zadaća i funkcija proračunskih korisnika,
  • upozorava na uočene nepravilnosti i neusklađenost sa zakonskim i drugim propisima kojima je uređeno njihovo poslovanje, te predlaže mjere za njihovo otklanjanje i mjere za unapređenje poslovanja proračunskog korisnika.
Back to top