Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

PRIJAVITE SE NA RADIONICE U SKLOPU INGOV PROJEKTA

Grad Bjelovar je jedan od dvanaest partnera na projektu „inGOV = Inclusive Governance Models and ICT Tools for Integrated Public Service Co-Creation and Provision“ financiran novcem iz Europske unije iz programa Horizon 2020. U sklopu projekta razvit će se usluga virtualnog pomoćnika, točnije umjetne inteligencije u smislu pomoći građanima u korištenju sadržaja na internetskoj stranici Grada Bjelovara. Sadržaj bi tako bio dostupniji svim građanima, od mladih do umirovljenika. Putem projekta želja je pojednostaviti pristup svim digitalnim uslugama Grada, odnosno poboljšati razinu dostupnosti, veću brzina provedbe, pristupačnost i jednostavnost uporabe što bi se postignulo razvojem jedinstvene mobilne aplikacije, besplatne i dostupne svim građanima.

U skladu s tim, a kako bi predstavili projekt i uključili građane u formiranje virtualnog asistenta, održat će se nekoliko radionica za ciljane skupine.

Za zainteresirane građane održat će se “Radionica o oblikovanju novih digitalnih gradskih usluga – projekt InGOV” i to u utorak, 22. ožujka 2022., i to u 9 sati za umirovljenike, u 10 sati za organizacije civilnog društva te za radnu populaciju u 11 sati. Sve će se odvijati u Velikoj vijećnici Grada Bjelovara (Trg E. Kvaternika 2, 1. kat). Radionice će održati tvrtka Ride Technologies, a prijaviti se možete putem priloženih digitalnih obrazaca. Osim putem obrazaca, možete se prijaviti i na mailove dvukmanic@tpbj.hr ili direktor@tpbj.hr.

Rok za prijavu je petak, 18. ožujka 2022.

Podsjetimo, projekt inGOV ukupno je vrijedan 3.287.000,00 eura, a 100 % je financiran sredstvima Europske unije. U njemu sudjeluje dvanaest partnera iz sedam europskih država. Udio projekta Grada Bjelovara iznosi 128.750,00 eura. Projekt traje tri godine, a počeo je 1. siječnja 2021. godine.

Obrazac za umirovljenike u 9h:

Obrazac za organizacije civilnog društva u 10h:

Obrazac za radnu populaciju u 11h:

Podijeli s prijateljima!
Back to top
Skip to content