Potvrđeno Ugovorom – Bjelovar uskoro bliži Zagrebu

Nakon što je u ožujku potpisan Sporazum o suradnji i aktivnostima u realizaciji izvanrednog održavanja cesta na području Grada Bjelovara, koji su tada potpisali gradonačelnik Dario Hrebak i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić, stvoreni su uvjeti za početak radova na dogovorenoj dionici od Gudovca do Farkaševca, koja bi omogućila prometovanje već izgrađenom dionicom brze ceste od Farkaševca do Zagreba.

U skladu s tim, predstavnici Hrvatskih cesta i izvođača radova – Strabag d.o.o. i Ceste d.d. Bjelovar, potpisali su Ugovor o izvođenju radova na DC 544. Uime Hrvatskih cesta, a umjesto predsjednika Uprave Josipa Škorića, Ugovor je potpisao Nenad Čer, a uime izvođača radova Milivoj Palinić i Walter Renner, prokuristi tvrtke Strabag d.o.o.

Ugovor je potpisan za radove na području Grada Bjelovara u duljini od 5,6 kilometara, no radovi će ići i na ostatku ceste koji nije na bjelovarskom području. Rok za izvođenje radova je tri mjeseca, a vrijedni su 13.369.667,20 kuna. Ugovor obuhvaća zahvate na postojećoj cesti, koja će biti proširena. U dijelu naselja već su započeti radovi u suradnji s Gradom Bjelovarom koji je zadužen za pješačke staze i odvodnju.

Ukupna vrijednost radova na cijeloj dionici je oko 24 milijuna kuna. Grad Bjelovar uložit će oko 5 milijuna kuna.

  • Dok drugi pričaju mi radimo. O problemu brze ceste slušamo dugi niz godina. Iako neki omalovažavaju ovaj projekt, meni je svaki korak u smislu da brza cesta dođe do Bjelovara jedan veliki napredak, odnosno iskorak. Osobno sam zagovornik opcije da manje pričamo, a više budemo konstruktivni i surađujemo s Hrvatskim cestama, a rezultat te suradnje je obilaznica koja je u izgradnji i danas je na oko 50 % izvršenosti. Danas smo potpisali Ugovor o obnavljanju lokalne ceste kojom otvaramo i oko 15 kilometara brze ceste. Točnije, po završetku obnove stvaramo uvjete za otvaranje dionice brze ceste od Vrbovca do Farkaševca. Smatram da je bitnije raditi u miru i tišini te puštati određene dionice brze ceste do Bjelovara u pogon, nego samo pričati kako nam treba cesta. Iako nema saborskog zastupnika iz Bjelovara koji bi vukao za naš grad, ja ću i dalje raditi na tome da poboljšamo infrastrukturu i da brza cesta što prije dođe do Bjelovara. Također, u Gradu nastojimo i što prije dobiti zemljište od države te uspostaviti Poslovnu zonu u Velikom Korenovu, koja će otvorenjem brze ceste biti najvažnija zona u gradu s obzirom da se nalazi uz samu dionicu – objasnio je bjelovarski gradonačelnik Dario Hrebak.

Nakon završetka radova i puštanja u promet izgrađene dionice brze ceste od Farkaševca prema Zagrebu, Bjelovarčanima će se putovanje do glavnoga grada skratiti za 15-ak minuta. Preostaje još oko 17 kilometara brze ceste do Bjelovara za koju, prema riječima gradonačelnika Hrebaka, Grad Bjelovar učinit će sve te će se ponovno organizirati sastanak s ljudima iz Hrvatskih cesta kako bi vidjeli mogućnost ubrzavanja procesa izgradnje ostatka brze ceste do Bjelovara.

  • Potvrdit ću ministrove riječi, odnosno da će dokumentacija o novelaciji projekta brze ceste D 12 od Vrbovca, preko Bjelovara i Virovitice do Terezinog Polja biti gotova do kraja 2019. godine. Ovaj projekt koji danas potpisujemo samo je određeni „bajpas“, odnosno privremeno rješenje-rekao je pomoćnik ministra mora, prometa i infrastrukture Alen Gospočić, koji je pohvalio poteze gradonačelnika Hrebaka te nastojanje da osigura što bolju infrastrukturu na bjelovarskom području i povezanost grada s ostatkom Hrvatske.
Back to top