JAVNI POZIV za sufinanciranje kupnje radnih bilježnica i radnih materijala učenicima osnovnih škola s prebivalištem na području Grada Bjelovara za nastavnu godinu 2019./2020.

Na temelju članka 6. Odluke o jednokratnoj pomoći sufinanciranja kupnje radnih bilježnica i radnih materijala učenicima osnovnih škola s prebivalištem na području Grada Bjelovara za nastavnu godinu 2019./2020. („Službeni glasnik Grada Bjelovara 5/19), Grad Bjelovar, dana 19. rujna 2019. godine, objavljuje

JAVNI POZIV

  1. Grad Bjelovar poziva roditelje/skrbnike učenika osnovnih škola s područja Grada Bjelovara na podnošenje Zahtjeva za ostvarivanjem prava na jednokratnu pomoć sufinanciranja troškova kupnje radnih bilježnica i radnih materijala učenicima osnovnih škola s mjestom prebivališta na području Grada Bjelovara za nastavnu godinu 2019./2020.
  2. Predmet Javnoga poziva je dodjela jednokratne pomoći sufinanciranja kupnje radnih bilježnica i radnih materijala učenicima osnovnih škola s prebivalištem na području Grada Bjelovara za nastavnu godinu 2019./2020. Za učenike od 1. do 4. razreda, sufinancira se trošak kupnje radnih bilježnica i radnog materijala u iznosu od 200,00 kuna po učeniku, a 400,00 kn po učeniku od 5. do 8. razreda.
  3. Roditelj/skrbnik kako bi ostvario navedeno pravo dostavlja sljedeće:
  1. Popunjeni obrazac Zahtjeva s potpisom podnositelja,
  2. Presliku osobne iskaznice (obje strane osobne iskaznice),
  3. Originalni fiskalni račun kupnje radnih bilježnica i radnih materijala (na istom računu mogu se nalaziti radne bilježnice i radni materijal za roditelje s više djece),
  4. Presliku tekućeg računa ili žiro računa ili zaštićenoga računa na kojem je vidljiv IBAN. (roditelji/skrbnici koji imaju otvorene zaštićene račune dužni su primanje prijaviti u FINI)

Obrazac zahtjeva može se preuzeti na web stranici Grada Bjelovara ili u Info uredu Grada Bjelovara.

4. Zahtjev se podnosi u Info uredu Grada Bjelovara na adresi Trg Eugena Kvaternika 2, od ponedjeljka do četvrtka u vremenu od 7 do 13 sati ili slanjem na mail adresu drdjelatnosti@bjelovar.hr skeniranog obrasca zahtjeva s potpisom i potrebom dokumentacijom.

5. Javni poziv otvoren je do 17. listopada 2019. godine.

6. Svim podnositeljima Zahtjeva koji ostvare pravo na jednokratno sufinanciranje kupnje radnih bilježnica i radnih materijala sredstva će biti uplaćena na njihove račune do kraja 2019. godine.

KLASA: 402-07/19-01/07

URBROJ: 2103/01-07/1-19-8

GRAD BJELOVAR

Obrazac zahtjeva

Back to top