Održana konferencija za novinare o vraćanju izravnih željezničkih linija prema Zagrebu

Gradonačelnik Grada Bjelovara Antun Korušec i saborski zastupnik Dario Hrebak održali konferenciju za novinare o vraćanju željezničkih linija prema Zagrebu, 9.ožujka 2016., ured gradonačelnika FOTO: Dubravka Dragičević www.bjelovar.hr

Gradonačelnik Bjelovara Antun Korušec i saborski zastupnik Dario Hrebak, 9.ožujka 2016., održali su konferenciju za novinare vezanu uz sastanak u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture, koji je dan ranije održan na njihovu inicijativu.

Na sastanku, koji je održan s pomoćnikom ministra, zaduženog za cestovni i željeznički promet i infrastrukturu, Alenom Gospočićem, načelnicom sektora Uprave cestovnog i željezničkog prometa i infrastrukture, Snježanom Josipović te članovima Uprave Hrvatskih željeznica – Putničkog prijevoza, razgovarali su o vraćanju izravnih linija vlakova na relaciji Bjelovar-Zagreb-Bjelovar. Gradonačelnik Korušec podsjetio je novinare kako je 12.prosinca 2015. neopravdano ukinuta većina željezničkih izravnih linija. Sastankom u mjerodavnom Ministarstvu, ističe, raspravljano je o ponovnom uvođenju određenih linija te da će do 18.ožujka Hrvatske željeznice dostaviti prijedlog Gradu Bjelovaru o njihovom uvođenju, nakon čega će ponovno organizirati sastanak kako bi našli najbolje rješenje. Dodao je kako su, uz to, tražili i usklađivanje linija radi presjedanja putnika u druge vlakove u Križevcima, pravovremeni dolazak u Zagreb te poboljšanje uvjeta vožnje u vlakovima općenito. Gradonačelnik je otkrio i konkretan dogovor vezan uz dosadašnju jutarnju liniju koja od 1.travnja kreće u novo vrijeme. Na intervenciju gradonačelnika i saborskog zastupnika, najraniji vlak će tako iz Bjelovara krenuti u 4 ujutro, a stići već u pola 6 u Zagreb.

To će zasigurno pridonijeti poboljšanju života mnogih građana koji rade u Zagrebu, rekao je saborski zastupnik, ujedno i vijećnik Gradskoga vijeća Grada Bjelovara, Dario Hrebak, te je dodao kako je upravo radi toga s gradonačelnikom, na sastanku u Ministarstvu, inzistirao na dobroj organizaciji jutarnjih linija vlakova, kao i na onoj popodnevnoj. Na konferenciji za novinare istaknuo je i kako moramo biti svjesni situacije te da vjerojatno sve ukinute linije neće biti vraćene već samo dio, no da je i udobnost putnika na toj relaciji vrlo bitna te se nada rješavanju i tog problema. Nada se i smanjenju cijene prijevozničke karte te ističe kako su u Ministarstvu objasnili da je Bjelovar grad koji ni po čemu nije manje važan od Koprivnice ili Varaždina i da ima više od 40 tisuća stanovnika koji ne zaslužuju loš tretman u Hrvatskim željeznicama.

Gradonačelnik Korušec podsjetio je novinare i na činjenicu da je Sindikat strojovođa, na čelu s Daliborom Petrovićem, organizirao peticiju protiv ukidanja željezničkih linija prema Zagrebu te iz Zagreba prema Bjelovaru. Prikupljeno je 4 tisuće i 200 potpisa koje su gradonačelnik i saborski zastupnik Hrebak, uz argumente, priložili kao dodatan dokaz o potrebi ponovnog uvođenja ukinutih linija i poboljšanja standarda željezničkoga prijevoza za građane.

TEKST: Kristina Turković
FOTO: Dubravka Dragičević

 

Podijeli s prijateljima!
Back to top
Skip to content